onsdag 27. mai 2015

Tresnitt




Me fikk i oppgåve å tegne et bilde på et A3 ark som hadde temaet forbindelse. Først måte vi skisse små bilder og då vi bestemte oss for kem me syntest var best skulle vi tegne det over på eit A3 ark. Då vi var ferdig med det skulle vi feste blåpapir på ein treplate og ta og teipe bilde over blåpapiret. Etter det kunne vi barre tegne over linjene på bilde og overføre det på treplaten.

Etter det hadde blitt overført fikk vi nokon verktøy som vi skulle risse inn strekene med, då riset du alle detaljer som du ikkje hadde tenkt å skjære helt ut. Då alt var risset skulle vi inn på eit rom og brukke stikksag, me måte være veldig forsiktig med å bruke den for blade på sagen kunne lett knekke.

Då eg hadde skjært ut det eg ville gikk eg inn på tekstilrommet og tok eit prøvetrykk, då fant eg ut at eg burde skjære døra på huset helt ut. då det var gjort var eg klar til å ta trykkene mine.

Då eg tok trykk måtte eg blande forskjellige farger og eksprimentere med farger og fargen på arke eg skulle ta trykke på.

Her er dei tre beste bildene:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar