onsdag 27. mai 2015

Bildereportasje "russetiden"


Me fikk i oppgåve og ta bilder av russetiden og lage ein repotasje. Eg samarbeida med Maren, så ho har tatt bildene og eg er på bildene. Då vi hadde tatt bildene redigerte eg bildene inne på Image, Adjustmenta, Exposure. Det øverste bilde kopierte eg til to, så gikk eg inn på Image, Adjustments, Black and white og tok og gjore ein av kopiene om til svartog kvitt. Så brukte eg Eraser tool til å viske ut Meg og Sunniva fra bilde. etter det var gjort fik eg då alt i svart og kvitt untat med og Sunniva. Etter det gikk eg inn på File, New, International Paper og velgde A3 ark.

Eg tok så og kopierte bakrunnen slik at eg fikk to. Så låg ein rosa farge på bakgrunn nr 2 og gikk inn på Edit, Transform, Scale og gjorde den mindre å eg fikk ein kvit ramme rundt heile Repotasjen. Eg henta så dei andre bildene eg hadde redigert inn på arke og byrde å finne ut kor kvart enkelt bilde låg. Eg lagde skriften Russ 2015 der russ var over og 2015 var under. Etter det gikk eg inn og brukte Line Tool for å lage streken i mellom russ og 2015. 


På det øverste ser du Nesten berøring og eg har valt og klippe ut hendene så du ser nermere kva som var på veg til å skje, i tillegg har eg valgt og ligge på rossa farge for det reflekterer hendene.

På bilde rett under ser du naturlig innramming og det er plasser i det gylnesnitt slik at du ser det somregel først sjølv om bilete ikkje er så stort. 

På bilde nederst til høyre ser du ein person stå i det gylnesnitt og det er masse struktur bakom meg. du ser at strukturen består av skog og veg. I tillegg ser du ein halv s linje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar