onsdag 28. januar 2015

Reklame plakaten


Dette er ein reklame som skal formidle at folk ikkje må kunn tenke på kravene rasen trenger i utstilling men tenke på dyrets egen helse. her valgte eg ein mops siden dei har blit avla til å få minst mulig snutte. dette gjør at dei har puste problemer og ikkje kan løppe så mykkje for då kan dei dette om siden dei ikkje får puste. Eg tok på teksten "Tenk på hunden og ikkje rassesstanden i utstilling" i rødt for å få budskapet bedre fram. i tillleg tok eg inn logoen til dyrevern alliansen og endret fargene sån at det skulle bli tydligare.




Her blir målgruppen alle mennesker som er glad og bryr seg om dyr. blikkfanget går på den røde skriften og drar deg videre ned mot den triste mopsen. så ser du logoen som sier deg at dette er fra nokon som bryr seg om dyr og vil dyrets beste.

Eg synst sjølv denne reklamen er ganske bra det formidler det budskape eg ønsker det skal og dette vekker opmerksomheten min. dette får meg til å ville hjelpe til å få ein slutt på dette. Eg får lit vondt inni meg når eg ser på hunden og ser det triste blike, det ser ut som dyret har vondt og er lei seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar