søndag 7. desember 2014

Dypp Trykk



Førs måtte eg velge eit  av gate bildene eg ville bruke til å lage typp trykk av.


Etter eg hadde valgt bilde måtte eg gjøre det om til Svart kvitt bilde.


Etter at dette vart gjort måte eg printe ut bilde i A3 størrelse for at det skulle bli ein passelig størelse. 
Då dette var gjort fikk vi ut kversitt pleksi glass. vi måte ta av plastiken på kvar side av glasset. Etter det teipa glasse til arke med bilde, sån at det ikkje skulle skli når vi skrapte alle dei svarte plassene med eit skarpt verktøy, sån at vi risset inn i platen.

Då alt dette var ferdig skulle vi inn og trykke med ein slags svart maling. For å trykke måtte eg først bløtte opp papir og ligge det i mellom sidene på ein avis. Så måtte eg bruke tøy for å dytte maling ned i rillene og etterpå ta mat pappir over for å få vekk den malingen som ikkje var i rillene. 

Så måtte vi ligge plaksie glasset med rillene oppover på hand trykke maskinen, så ligger du det bløte arket over, så tar du et tørt ark over der, så tar du eit avis papir over der igjen og til slutt det myke lage som hører til hand trykke maskinen. når dette er gjort må du snure hjule på den ene siden forsigtig til alt er komet gjennom.

Då du opner alle lagene tar du det bløte arke med trykke på og henger det opp på vegen til det tørker.
Her er ferdig resultat av ein av trykkene.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar