onsdag 5. november 2014

By Gate Bilder.



Vi fik i oppgave å ta bilder av gater rundt i Bergen by og velge ut di vi likte best av bildene.
Eg valgte 8 av bildene eg hadde tatt.
Eg valgte og å redigere bildene med å gå inn på:
Image - Adjustments - Levels

Eg valgte å presentere bildene eg valgte ved collage.
Då tok eg fire bilder på hver så det var lettere å sjå bildene. 
For å få lage collagen måte eg gå på.
Fille - New
så ville eg ha svart bakgrunn.
Då gikk eg på Paint Bucket Tool.
Etter det målte eg kor stor plass  kvart bilde kunne bruke.

For å kunne få inn bildene på arket måtte:
Markere bilde med "Rectangular Marquee Tool"
Så gikk eg inn på Edit - Copy
Så tok eg Paste på det nye arket.
Videre for å få riktig størrelse gikk eg inn på
Edit - Transform - Scale.
Dette gjentok eg med alle bildene og med begge collagene








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar