onsdag 27. mai 2015

Kunnsturtrykk



Me fikk i oppgåve og lage eit kunnsteriskt utrykk av bilde fra repotasje oppgåven. Her har eg valgt å bruke bildene slik dei var redigert fra repotasje oppgåven. Så då har eg brukt Image, Adjustmants, Exposur. I tillegg fant eg ut at eg ville klippe ut hendene fra bilde slik at du barre såg di og ikkje det rundt. Då brukte eg Quick Selection Tool. 

Då det var gjort ville eg feida bilde uten hender så då brukte eg Elliptical Marquee Toll og markerte eg bilde med den og justerte Feather til 250px. Eg tok så og gikk inn på File, New; International Paper, A3. Etter det kopierte eg det bilde eg hadde feida og lagde flere av det og spredde det ut over arke, etter det kopierte eg bakgrunnen og lagde den eine grønn og den andre blå. Den blå bakgrunnsvargen feida eg på samme vis som bildet slik at det vart grønt ytterst og blått innerst. 

Då dette var gjort lagra eg som Ps og Jpg. Så åpna eg bilde på nytt for seg sjølv og feidet det 2 gonger slik at det vart dysere. Derreter Tok eg eit nytt ark på samme måte som i sta berre at eg gikk på Edit, Transform, Rotate 90*CW slikk at det vart liggende. Etter det tok eg bilde eg hadde laget til bakgrunn inn på arke, og lagde det slik at det deket heile. Etter det tok eg inn hendene sån at dei låg over og flytta dei slik at det skulle sjå ut som om dei kom fra oppsiden og inn i bilete. 

Til slutt tok eg og lagde teksten. Der brukte eg størelse 72, Tims newromen, Italin Block. Eg Brukte Kvit Outer Glow, Gul Inner Glow. I Tillegg skrev eg at Venner er viktig, eg føler plakaten forteler det og derfor bestemte eg meg for det.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar